Poe tingimused

1.Müügitingimuste kehtivus
1) Käesolevad Human 2.0 e-poe müügitingimused kehtivad internetiaadressil www.human.ee asuvas e-poes ostja (edaspidi Klient) ja müüja Human OÜ (edaspidi Human) vahel müügitehingu sõlmimisel kaupade ja teenuste ostmiseks.
2) Müügitingimused näevad ette kaupade ja teenuste tellimise korra, kaupade kohaletoimetamise, kaupade tagastamise tingimused ja alused, pretensioonide esitamise õiguse ning muud kaupade ja teenuste ostmisega seotud tingimused.
3) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Humani e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
4) Human jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.human.ee/tingimused/

2. Hinnainfo
1) Human 2.0 e-poes müüdavate kaupade hinnainfo on välja toodud e-poe tooteinfo juures.
2) Kõik Human 2.0 e-poes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu.
3) Kaupade ostmisel, mille kogusumma jääb alla 100 euro, lisandub hinnale vajadusel transpordi kulu vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.
4) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist).
5) Human jätab endale õiguse teha e-poes toodud müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse e-poe keskkonnas www.human.ee.
6) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja Humani vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi ja hindu.

3. Tellimuse vormistamine
1) Tellimuse esitamiseks lisab Klient soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada ostukorvis lingile „Maksmaˮ.
3) Avanenud ankeedil tuleb Kliendil sisestada oma info (ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber ja füüsilise tarnega kauba puhul tarneaadress) „Arvelduse andmed“ ankeedile. Sisestatud andmetele vormistatakse tellimus ning väljastatakse vajadusel arve.
4) Enne tellimuse sooritamist peab Klient nõustuma käesolevate müügitingimustega, tehes linnuke kasti „Nõustun tingimustega“.
5) Järgnevalt tuleb Kliendil valida, kas soovitakse tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina (juhul kui e-poes on selline jaotus kuvatud) ning vajadusel valida sobiv kauba tarneviis.
6) Andmed makse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega on nähtavad enne tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud tellimusel. Tellimuse kinnitamiseks tuleb Kliendil vajutada „Esita tellimus“ lingile. Peale tellimuse kinnitamist suunatakse Klient tellimuse eest tasumiseks temale sobiva pangalingi (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea vms) kaudu internetipanka. Juhul kui Klient ei tasu tellimuse eest koheselt peale tellimuse kinnitamist, on tal võimalik ülekanne sooritada tellimuses näidatud maksetähtaja jooksul oma Human 2.0 e-poe kasutajakonto alt. Kui Kliendil ei ole kasutajakontot ning ta ei tasu tellimuse eest koheselt peale tellimuse kinnitamist, tühistatakse tellimus automaatselt. Kõik arveldused toimuvad eurodes.
7) Kliendile saadetakse e-posti teel koheselt peale tellimuse kinnitamist automaatselt väljastatav tellimuse kinnitus ja arve.
8) Kõik arvelduse andmed ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tuleb täita tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
9) E-poes sooritatud füüsiliste tarnega kauba tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus esitatakse nädalavahetusele või riigipühale eelneval päeval pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval tööpäeval. Sama tingimus kehtib ka „Tulen kaubale ise järele“ tarnevaliku puhul.

4. Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub Human andma Kliendile üle olemasoleva, valmistatava või Humani poolt tulevikus omandatava toote ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub Humanile tasuma tähtaegselt kauba eest arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7. päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Kliendi poolt tehtud makse laekumist Humani poolt näidatud pangakontole.

5. Kohaletoimetamine
1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Human füüsilise tarnega tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) Füüsilise tarnega kauba kohaletoimetamise tähtajad on näidatud Humani e-poe veebilehel kaupu tellides ning tähtaega hakatakse arvestama tellimuse summa laekumise hetkest Humani poolt näidatud pangakontole. Maksimaalne kauba tarneaeg on 10 päeva.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Human ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Human ei saanud mõjutada ega ette näha.
5) Elektrooniliste kaupade puhul ei toimu kauba kohaletoimetamist, vaid kliendil avaneb peale kauba eest tasumist võimalus kaup e-poes avaneva lingi kaudu ise alla laadida. Link kauba allalaadimiseks tekib hiljemalt 7. päeva jooksul alates kauba eest tasumisest.

6. Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on tarbijast Kliendil (võlaõigusseaduse § 1 lg 5 tähenduses) õigus Humaniga sõlmitud lepingust füüsilise tarnega toote ostmiseks taganeda põhjust avaldamata 14. päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbijast käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostust taganemise avaldus ning saata aadressile e-pood@human.ee hiljemalt 14. päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4) Tarbija peab füüsilise kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14. päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui Human on nõustunud kaubale ise järele tulema.
6) Human tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14. päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud. Juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Human tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
7) Elektrooniliselt allalaetavaid tooteid (nt allalaetavaid heli- ja video salvestisi, e-raamatuid jms) ei ole võimalik tagastada.

7. Vääramatu jõud
1) Human ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kuikahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Human ei saanud mõjutada või ette näha, s.h Humani koostööpartnerite poolsed kohustuste rikkumised.

8. Isikuandmete töötlemine
1) Klient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda enda isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress, tarbijaeelistused) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) Humanil on õigus kasutada Kliendi elu- või asukoha aadressi ning e-postiaadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.
3) Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.
4) Konto loomise ja käesolevate tingimustele nõustumuse andmisega nõustub Klient ka isikuandmete kasutamisega otsepostituseks. Isikuandmete kasutamise keelamiseks saab Klient esitada Humanile vastavasisulise sooviavalduse e-posti teel (info@human.ee).
5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ligipääs ka Humanil .
6) Human ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid käesolevates müügitingimustes nimetamata kolmandatele isikutele, kui sellise informatsiooni avaldamise nõue ei tulene Humanile seadusest.
7) Täpsem informatsioon isikuandmete töötlemise kohta on toodud Humani kliendiandmete töötlemise põhimõtetes, mis on kättesaadavad e-poe kodulehel www.human.ee/privaatsuspoliitika/.

9. Pretensioonide esitamise kord
1) Human vastutab tarbijast Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest tarbijale.
2) Tarbijal on õigus pöörduda puuduse ilmnemisel oma pretensiooniga hiljemalt kahe kuu jooksul Humani poole, esitades ostu tõendava dokumendi.
3) Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel edastab tarbija e-postiaadressile info@human.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
4) Kaubal puuduse ilmnemisel on tarbija kohustatud lõpetama kauba kasutamise. Human ei vastuta Kliendi süül kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
5) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14. päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
6) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Human ja tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Human.
7) Tarbijal on õigus nõuda Humanilt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Humanil ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub või Human ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.

10. Lahtiütlemise avaldus
1) Kõik e-poes esitatud pildid on illustratiivsed.
2) E-poes esitatud kaupade hinnad ning saadavus võivad olla pidevas muutumises ning Human jätab endale õiguse müügitehingust taganeda ja tagastada Kliendile tasutud summa makse teinud arvelduskontole 14. päeva jooksul.
3) Human jätab endale õiguse müügitehingust taganeda, kui e-poe süsteemis on tekkinud ilmselge tehniline või inimlik viga, mille alusel tehingu täitmist ei saa tehingu pooled mõistlikult eeldada või mille täitmine ei ole Humanile võimalik.
4) Human ei vastuta müüdavates kaupades sisalduva teabe vastavuse ees Kliendi poolt eeldatud teabele ega võta ühelgi viisil vastutust kaupades sisalduva teabe kasutamise eest ega kasutamisest tekkida võivate tagajärgede eest.

Ostukorv Toode ostukorvist eemaldatud. Tühista eemaldamine.
  • Ostukorv on tühi. Vali välja sobiv toode ja lisa ostukorvi!
X